zondag 1 september 2013

Voel me goed!

Gisteren, zaterdag 31 augustus, is Puck vertrokken met school naar Griekenland. Twee weekjes cultuur snuiven, griekse goden bewonderen (vermoedelijk met name de jongere goden... :-) ) en vooral ook een fijne tijd hebben met klasgenootjes!

Lauren, Puck en Roosje voor de bus

Cas heeft zijn eerste voetbal toernooi achter de rug. Hij heeft super goed gekeeped maar helaas was de overmacht van de tegenstanders te groot...maar toch 1 wedstrijdje gewonnen...knap hoor! Puck Stoffels is ook komen supporteren.

en 's avonds hebben we heerlijk gegourmet, de foto spreekt boekdelen...t was super gezellig en dat doen we zeker nog eens over!

4 opmerkingen:

  1. marina theunissen1 september 2013 om 12:46

    bas, dit is zooooooo megashit nieuws dat ik het nog steeds niet kan geloven !!! net terug van vakantie scrol ik ff door de reguliere FB-items en kom jouw blog tegen; mijn eerste reactie is onmiddellijk : "bas en een blog, dat klopt niet"
    en idd, nadat ik drie keer je eerste tekst gelezen heb, dringt het nieuws langzaam door, pffffff. ik wens jou en je naasten, elke dag opnieuw, heel veel sterkte toe en uiteraard blijf ik je via je blog (die zo lekker op zijn bas'sisch geschreven is) volgen, marina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zien jullie er allemaal goed uit. Bizar eigenlijk maar mooi plaatje. Carpe diem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie Veen miech veurige week 't nuits vertèlde leepe miech de sjevraoje op miene rök en hat iech 't hinnevel op mien errem. Neet te geluive. Iech kraog vendaog de link naor dien blog en zeen totste nog altied de energie en levensvreugde oetstraols es wie iech diech höb liere kinne. Hauw pin! Daniël Moens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bas
    we zijn momenteel bij Jose en Ad en hebben nu je blog geinstalleerd, wij volgen je nu via deze blog veel sterkts Jose en Ad

    BeantwoordenVerwijderen